Internatet

En stor del av det å gå på Tveit er internatlivet! Her samles det ungdommer fra forskjellige steder, men med felles interesser. Dette er et godt grunnlag for livslange vennskap, og for mange er det her de aller beste minnene dannes.

Skolen har de siste årene oppgradert store deler av internatet. Matsalen ble pusset opp for noen år siden og  sommeren 2019  ble 3.etasje  ferdigstilt med blant annet teppefliser i gangen.

Etter skoletid er det miljøarbeider på jobb som avløses av nattevakt på kvelden. Elever og foresatte vil alltid nå noen på vakttelefonen ( 95 52 58 53)

Mat

Frokost kl.07.30 - 08.15.

Middag Kl.11.35- 12.00

Etter skoletid har elevene tilgang til elevkjøkkenet. Her er det brød, pålegg, drikke og tørrvarer.

Rom

Internatet består av 52 rom. Her kan elevene søke om å bo alene, eller med en medelev. Velger de å dele rom dekkes dette så og si av borteboerstipendet.

Buss

Daglige ruter til Haugesund.

Båt

Hurtigbåt til og fra Stavanger tar deg til Nedstrand på en time

Embed Block
Add an embed URL or code. Learn more